Polityka zwrotów naszego sklepu internetowego umożliwia klientom dokonanie zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu, klient musi skontaktować się z nami poprzez e-mail i poinformować o swojej decyzji, a następnie zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu i w stanie nienaruszonym. Zwrotom podlegają jedynie zamówienia w całości. Nie ma możliwości zwrotu pojedynczych produktów. Po otrzymaniu zwrotu, dokonamy zwrotu kosztów zakupu na konto klienta w ciągu 14 dnu. Koszty przesyłki pokrywa klient.
Krok 1
Na nasz adres mailowy info@pomponik24.pl wyślij e-mail informujący o zamiarze zwrotu produktów. W mailu zamieść następujące informacje: numer zamówienia oraz adres mailowy, na który zostało ono złożone.
Krok 2
Wydrukuj formularz zwrotu i uzupełnij prawidłowe dane.
Spakuj zwracany towar, uzupełniony formularz oraz dowód zakupu do paczki. Uwaga: zwrotom podlegają tylko całe zamówienia. Nie ma możliwości zwrotu pojedynczych produktów z zamówienia.
Krok 4
Wyślij towar na adres: Pomponik24 siedziba firmy Cantino Kobierzycka 20D 52-315 Wrocław
Krok 5
W ciągu 14 dni od dostarczenia do nas towaru, otrzymasz zwrot pieniędzy.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.