do kasy suma: 0,00 zł

Zwroty

Zwrot - krok po kroku

Polityka zwrotów naszego sklepu internetowego umożliwia klientom dokonanie zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu, klient musi skontaktować się z nami poprzez e-mail i poinformować o swojej decyzji, a następnie zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu i w stanie nienaruszonym. Zwrotom podlegają jedynie zamówienia w całości. Nie ma możliwości zwrotu pojedynczych produktów. Po otrzymaniu zwrotu, dokonamy zwrotu kosztów zakupu na konto klienta w ciągu 14 dnu. Koszty przesyłki pokrywa klient.

Krok 1

Na nasz adres mailowy info@pomponik24.pl wyślij e-mail informujący o zamiarze zwrotu produktów. W mailu zamieść następujące informacje: numer zamówienia oraz adres mailowy, na który zostało ono złożone.

Krok 2

Wydrukuj formularz zwrotu i uzupełnij prawidłowe dane.

Pobierz formularz

Krok 3

Spakuj zwracany towar, uzupełniony formularz oraz dowód zakupu do paczki. Uwaga: zwrotom podlegają tylko całe zamówienia. Nie ma możliwości zwrotu pojedynczych produktów z zamówienia.

Krok 4

Wyślij towar na adres:
Pomponik24 siedziba firmy Cantino
Kobierzycka 20D
52-315 Wrocław

Krok 5

W ciągu 14 dni od dostarczenia do nas towaru, otrzymasz zwrot pieniędzy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl